Bonos díes. ¡Vaaaamoooossss!
Dicen qu'esta ye la nueche de purificar y anovase, de quemar lo vieyo y caltener solo lo nuevo.
Pos qu'asina sía. ¡Feliz nueche de San Xuan! Celébrola per equí con esta perguapa versión d'un tema tradicional asturianu pol grupu Brenga Astur, que funde les dos dancies primes más típiques de San Xuan pa terminar n'una formosa parte instrumental.
Señor San Xuan,
güei ye la nuechi del señor San Xuan
viva la danza y los que nella tán,
señor San Xuan.
Señor San Xuan,
yá na foguera nun hai qué quemar,
viva la danza y los que nella tán,
señor San Xuan.
yá na foguera nun hai qué quemar,
viva la danza y los que nella tán,
señor San Xuan.
Señor San Xuan,
yá les estrelles a metese van,
viva la danza y los que nella tán,
señor San Xuan.
¿Ónde vas a por agua?,
paloma mía,
ónde vas a por agua?
Voi a la ría,
cola ayuda del agua
vete quería.
No hay comentarios:
Publicar un comentario